MK - sex

Sex

Pratar om Emelie, o saker som ni gjort tillsammans. Sårar, dels att du pratar om henne även när du inte säger hennes namn, vilken du också ibland gör. Känns inte så kul att veta att du tänker på henne när du har sex med mig. Sen har jag haft svårt för att göra saker som du redan gjort. Eftersom jag vet att du gjort de med henne. Jag hade hellre upptäckt något nytt med dig. Jag blir rätt avtänt när jag tänker på henne. Sen har jag svårt med initiativ till sake.r jag är inte redo än. De har gått fort ang sex o de har ännu inte gått ett år. Men de börjar närmna sig årsdagen så kasnek är de därför hag också är extra känslig. Jag kan tända på tanken kring att ta in nån mer, men den varar inte så länge utan at jag tänker på hur slaplig o äcklig jag är som ens gillar sex… pga av saker som hände förra sommaren. DU har fått mig att våga. O gett mit lust. De är stort för mig. Jag är ledsen om jag inte fixar att ge dig vad du vill ha, men de har gått för fort för mig. Jag vill verklgien ha din tid. Att du ska ha tålamod med mig. Jag behöver dig. O jag vill va med dig, o jag vet att jag inte kan kräva det, men jag vill, men inte nu. Nu är de ett för stort steg o de ligger för långt fram i tiden.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0