Förvirring och förhållande

Sex. Varför ska det alltid kännas så jobbigt. Jag förösker sova bort känslan. men till slut kan jag ju inte sova mer. jag vill bara sluta tänka allt de där svåra. Vad jag vill. vad jag står för. o vad som gör att jag förminskar mig själv. trots att jag inte vill ställa upp på sånt jag inte vill, så gör jag de. o mår as. VARFÖR gör jag så? Varför? o varför bli jag så ifrågasatt när jag säger nej? varför kan inte bara ett nej vara ett nej?
o igår skämdes jag. för att jag berättat så mkt. för att jag grät. Snat är de ett år sedan våldtäkten. Jag började helt plötsligt skämmas igen. För att jag berättade för någon. För att jag sa orden högt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0