Sex, MK och examen.

Ja jisses vad som hänt sen sist. Jag har haft sex. Sen våldtäckten. MK. Jag klarade det. Jag berättde för MK o jag bad honom att inte pusha mig. O han vidade mig mkt respekt. även om de va jobbigt fram till dess. Mne nu vet jag inte vad jag vill. Han har ju stora problem. JAg vill få honom därifrån. MEn HUR ?! ska jag lösa det? Ska jag behöva gå runt o va rädd? antingen för att han ska göra nåt dumt eller för att något ska hända honom? Jagh är ju inte så attraherad av honom när han är så här, men han är en underbar vän. Jag är dock rädd att jab bara är med honom för at jag inte har någon annan. Jag vill ju fortfarande träffa någon som vill samma sak i livet som jag..

Sne är jag klar m Exjobbet! o godkänd! Nu rä de bara examen kvar. Jag har sökt mitt första jobb, de har inte hört av sig, men jag vågade iaf söka! Suttit o sytt klänning inatt till examen. får se hur de blir. Sen blir de fest, som jag inte ser fram emot. Kul o festa m klassen? Hade hellre sett att spexet varit där.. sen bär de av på resa med orkestern en vecka. o SEN äntligen ska jag till hudläkaren! o därefter är de efterlängtade sommarlovet! Då måste jag söka jobb. och bläöääää-. pengar pengar. jag mår så svajigt att de finns ju knappt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0