Sms till MK?

Du är inte så bra på att hålla "nästan-löften" ;) Hoppas du fått vara kvar på iris och att du mår bra. Tänker mycket på dig! Stor kram

Hur har du det? Orkar du?

Är du kvar på Iris? Har du det bra?

Hur mår du, vän?  Hur går det för dig? Finns det något jag kan göra för dig, vän? Du vet var jag finns.

Sprall bus lek skratt uppskattas

Sugen på roadtrip, eller kanske en tågluff.. vill få va spontan, och kreativ, vill uppleva, utforska, upptäcka.. jag vill uppupp, bort och iväg!!!!

Lääängtar till hav och saltvatten i håret och sand mellan tårna!

Sänder dig en tanke. - kom ketchup. eller förklägg gud.

Hav, saltvatten i håret och sand mellan tårna! Vänner, ledighet, spontanitet och kreativitet!

Hej buddy! Ville sända lite motivation till dig. Hoppas du fått vara kvar på Iris och att du mår bra. Tänker mycket på dig! Stor kram

Finns det något jag kan göra för dig?

Tja, ville sända lite motivation till dig från glada göteborg.

Hur går det? Finns det något jag kan göra för dig?

Varför får inte jag höra av mig? lika villkor? när jag är ledsen eller vill bolla något för dig? glada resan vara med i både upp o nergångar. bryr inte du dig om mig?

klippa mig, redovist exjobb, sugen på tågluff/roadtrip, spänning, utförska, uppleva saker. va spontan o få utlopp för kreativitten. hvalborg bada i fontän o festen efteråt. Aron spyvis, svartvitt kort.

Tja! Ville sända lite motivation från glada göteborg. Hoppas du fått vara kvar på iris och att du mår bra. Tänker mycket på dig. Stor kram

Man behöver aldrig vinna ett hjärta, bara be om de. "jag vill att du ska tycka om mig. gör du inte det så gör du inte. Men jag vill det. Jag vill försöka få dig att må bra. o jag vill att du ska vilja få mig att må bra, ta hand om mig.

Vi är blommor. georg riedel
Handens fem fingrar - alexander schöld på youtube

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0