Spåkula 11-02-16 Tokgråt, stress o MK

Tävla inte mot grannarna då det gäller nya prylar. Du behöver inte fler saker utan frid.

Kasta dig inte in i affärer med oviss utgång. Du har inte råd att lyxhandla.

Du måste vara uthållig trots att dina krafter har sinat. Ta ett steg i taget. Du vill ju ha resultat.

Krogen är inget för dig just nu. Gå på marknader och prata med folk där istället.

Visst smälter du in och tonar ner dig när det behövs. Det känns lite jobbigt ibland, men snart kommer du att finna rätt balans. Håll ut!

Det är en turbulent tid nu som för med sig en massa nya kontakter. Ta tillfället i akt att pröva på saker du inte gjort förut. Var nyfiken.


Var glad och visa dina känslor. Du har inget att förlora.

Du blir inte festens medelpunkt men en speciell person kommer att ha sina blickar riktade bara åt ditt håll.

Ett TV-program inspirerar dig att förändra ditt liv.

Din närmaste framtid kommer att påverkas av österländska influenser.

Horoskop
Din älskare kommer att vara extremt känslig och nu kommer inte att vara ett bra tillfälle att göra ändringar som de inte kommer att gilla. Din förmåga att sätta en affär tillsammans kommer att överraska andra. Var noga med att organisera evenemang som kommer att hålla barnen sysselsatta.





För mig kändes de som vi kämpade tillsammsn, men nu fuskar du o jag är ensam i min egen kamp igen. Jag är stressad och just nu väldigt deprimerad. Jag är mest räff dör att folk inte ska tycka om mig, att jag ska va tråkig och att folk ska skämmas. O jag mår dåligt för att jag själv inte känner att jag räcker till, då är jag ju mest rädd för att andra ska tycka det oxå o märka hur dålig jag är som inte klarar det. Å så säger du att du vill ha kul med mig, vilket jag ju tolkar som att jag är tråkig o vi har aldrig haft kul ihop. Alltså är jag inte tillräckligt rolig. Jag orkar inte vara roligare än den jag är just nu. Ska jag kunna ha roligt måste jag få lov att vara super depigg. Jag vill ju kunna få vara alla mina sidor. Men då ställer du iställlet ett krav på att vi måste blanda upp allvar med skratt o roliga saker, vilket är de enda löfte jag inte kan hålla om jag ska va äkta. o är jag inte äkta kan jag aldrig förändra mig själv till den jag vill vara. jag vill inte lova att jag ska vara rolig. jag vill väl se vad som händer. blir de djupt så blir de, blir de roligt så blir de. Ska jag tvinga fram en sida blir de bara motsatt effekt. Vill du inte träffa mig med risk att jag sitter o tokgråter så KAN jag inte träffa dig. jag har ansträngt mig mkt när jag träffat dig. jag har låtit dig få va deppig o jag har låtit dig va glad, tycker jag. Har jag iunte det? Varför kan inte jag få va asdeppig o du va ett stöd för mig då? Varför måste vi ha så jävla kul? isf kommer jag inte KUNNA träffa dig på ett tag. krogen är lixom inget alternativ för just nu. Jag vet inte när jag va ute senast o de är inget som intresserar mig jheller, eftersom man MÅSTE vara glad. o då känner jag mig inte välkommen med hela mig utan känner att jag måste anpassa mig. De är inte en reletion på lika villkor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0